perjantai 26. heinäkuuta 2013

"Et sä näytä noin painavalta."

Tänä aamuna vaaka antoi painoksi 70,3 kg. Laskenut siis on, mutta pitää ottaa huomioon, että olin edellisenä iltana salilla ja vieläpä ensimmäistä kertaa pitkän tauon jälkeen, joten paino on sen takia koholla. Lisäksi tänään alkoi vielä se aika kuusta, joten ilman kaikkea ekstraturpoilua taidan keikkua jo siellä 60-luvun puolella! :) Katsellaan lukemat seuraavan kerran joskus ensi viikon puolella.

Sain vasta parikin kommenttia tänne blogiin. Niissä sanottiin, että mä en näytä niin painavalta mitä olen. No, siihen en osaa mitään sanoa, koska en tunne ketään samanpituista ja -painoista, mutta kieltämättä omasta mielestänikään en aina näytä niin paksulta mitä olen. Lähinnä siis peilissä ja esimerkiksi eilisissä salikuvissa.

Löysin kuitenkin viimeisen kuukauden ajalta muutaman kuvan, joista näkee, että kyllä sitä ylimääräistä on vaikka kuinka ja huomaa senkin, ettei se BMI niin kaukana ole sieltä merkittävästä ylipainosta.

Pahoittelut resupekkalookista, kuvat otettu mökkireissun yhteydessä, joten ei todellakaan tullut laittauduttua mitenkään. :D




Itkettää.

No, noi housut onneksi lörpöttää päällä nyt jo, että kyllä kai se tästä...

5 kommenttia:

  1. hienon muutokset oot saanut kyllä tehtyä! im so proud of u ! <3

    ♥: http://jouua.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Heip! Aloin lukemaan blogiasi, en muista mistä tänne löysin mutta kivoja tekstejä. :) Tähän postaukseen pakko kommentoida, kun itse olen aina kuullut samaa. Oon 155 cm pitkä ja painan 96 kg (!!!), ja aina kun kerron painoni jollekin saan samanlaisia kommentteja tyyliin "sä et VOI painaa niin paljoa". Jännä juttu kun se vaaka kuitenkin totuuden näyttää. :D Mutta itsellä paino on jakaantunut myös tosi tasaisesti ympäri kroppaa, eli en ole omenalihava tai erityisen lanteikas, olen tasapaksusti lihava. Oma projekti vasta aluillaan, mutta tästä se lähtee.

    Kiva on blogisi siis, luen jatkossakin. :)

    - M

    http://myrskytiskialtaassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve! Heh, taisit kommentoida väärällä profiililla, mut ei anneta sen häiritä. :D

      Oho aika jännä juttu, mut toisaalta noinhan se helposti menee jos paino on tasaisesti jakautunut. Ei voi valittaa!

      Mut kiitos, pitää tulla käymään sunkin blogissa! :)

      Poista
  3. Kuinka pitkä sä siis oot? Ite painan 75kg, mut 177cm pituuden ansiosta se luetaan mulla vielä normipainoon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 157,5 cm ainakin luulin olleeni. :) Nykyään olen 159 cm pitkä, ehkä olin jo tuolloin.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)