lauantai 27. heinäkuuta 2013

Raskausarpia ja selluliittia

Mikä ihana otsikko! Mutta mitäs sitä kaunistelemaan.

Mä oon ahmimalla ja sokeria syömällä aiheuttanut itselleni noita molempia.

Raskausarpia olen bongannut tähän mennessä reisien sisä- ja ulkosyrjiltä, sekä jenkkakahvoista.  Harmittaa niin vietävästi, että oon aiheuttanut itselleni kaiken muun ohella myös näitä. Onneksi arvet ovat kuitenkin tosi vaaleat mulla, ja tiedän, että ne lähes katoavat, kun laihdun taas.

Selluliittiakin löytyy sieltä reisistä ja takapuolesta nykyään. No, siitäkin mä voin päästä eroon lähes kokonaan - oon ennenkin päässyt. Resepti: Paljon vettä, puhdasta ruokaa ja liikuntaa, tarkemmin sanoen salitreeniä. Ja olennaista on tietysti myös painon putoaminen.

Että tässä on vielä vähän lisämotivaatiota laihtumiseen. Pidän teidät ajan tasalla myös näihin osa-alueisiin liittyvissä asioissa sitten jatkossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)