sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Lidlin heräteostokset ja allitaistelun startti

Kävin tänään tekemässä ruokaostokset vaihteeksi Lidlissä halvempien hintojen toivossa. Yllättävää kyllä, monet ostamistani tuotteista eivät olleet sen halvempia siellä kuin Prismassa. Tarkoitan siis lähinnä raejuustoa, rahkaa ja jopa lihoja. Heviosastolla kilohinnat olivat keskimäärin hieman alhaisemmat.

Ostoskoriin päätyi pari heräteostosta. Ensinnäkin Skyrin uutuus, ananaksen makuinen rahka. Tykkään ananaksen mausta suunnilleen kaikessa, joten ei yllättäne, että pidin ihan tuosta Skyristäkin. Ananasta siinä oli 5 % ja varmasti iso kasa makeutusaineita. Ei mitään terveysruokaa siis, mut just eväänä joskus ihan jees. Kotiin en kyllä edelleenkään osta jatkossa, vaan pitäydyn ihan vaan maitorahkassa. Se nyt vaan on ykkönen ja terveellisin vaihtoehto.

Toinen heräteostos oli 125 g levy tummaa suklaata. En ole koskaan ostanut tummaa suklaata, vaikka suklaata noin muuten oonkin syönyt kilokaupalla. Kaikki aina sanoo, että tumman suklaan kohdalla riittää 1-2 palaa kerrallaan. Mä en todellakaan usko, että mulle riittää, kun ei edes levy maitosuklaata ole riittänyt (ennen). Levyssä on 10 isoa palaa, katsotaan kuinka kauan se riittää mulla! Yhden palan söin tänään. Aika tujulta vaikutti, mutta vielä en osaa sanoa, riittääkö se yksi kerrallaan...koska muita herkkuja oli jo alla, se herkkuviikonloppu meneillään nähkääs.


Olen tänään peilaillut mun käsivarsiani ja otinpahan jopa ensimmäisen hauisposeerauskuvan. No okei, ihan vitsikuvahan toi on. Ei nimittäin ole mitään hauista. :D Siis toki mulla on lihas tuolla fläsän alla ja sen tuntee hyvin (kenelläpä ei olis? ;), mutta löllökerros on vielä aikamoinen. Siihen auttaa lähinnä laihtuminen. Sitä odotellessa suosittelen itselleni käsitreeniä. Olis kiva, jos voisi käsivarsiaan häpeilemättä käyttää minkälaista toppia tahansa sitten ensi kesänä.

Tein tänään tämän Youtubesta löytämäni kahvakuulatreenin kotona. Treeni oli aloittelijoille suunnattu. Mun kahvakuulani on 7,5-kiloinen, ja eka kerta pitkän tauon jälkeen oli aika rankka. Treeni olisi kuulunut suorittaa kolmeen kertaan, mutta mulla riitti voimia vain kahteen kierrokseen. Höh. Ens kerralla menee sitten kaikki kolme kierrosta, eiks niin. Jo kahdenkin kerran jälkeen etenkin kädet olivat ihan hyytelöä ja tutisivat vaan.

Eilen intouduin kokeilemaan punnerruksia ja hooveria Suomen olympiapronssipelin aikana. Haluaisin kehittyä niissä, joten tämä oli pieni kuntotesti. Mähän sain syksyllä tehtyä hooveria 3,5 minuuttia, mutta lopetin harjoittelun ja nyt en todellakaan jaksanut enää noin kauaa. Punnerruksia en ole tehnyt oikein koskaan muutamia kokeiluja lukuunottamatta.

Lähtötilanne punnerrus-hoover-haasteeseen oli siis tämä:
Miesten punnerrukset: 15
Hoover 1 min 5 s

Tästä sitten lähdetään parantamaan tuloksia huomattavasti.

Mut nyt mä alan etsiskellä netistä kaksijakoista ohjelmaa, jonka voin startata huomenna salilla. Toivottavasti löytyisi joku kiva ja hyvä!

10 kommenttia:

  1. Hei kerrohan, jos löydät jonkun hyvän kaksijakoisen ohjelman, sellainen on itsellänikin hakusessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kerron varmasti, millaiseen päädyn! :)

      Poista
  2. 15 MIESTEN punnerrusta?!? Siis toihan on ihan sairaan hyvä tulos! Ite pystyisin tekee varmaan just sen 15 naisten punnerrusta... Saat olla jo nyt ylpee ittestäs, puhumattakaan siitä kun alat tosta vielä kehittyä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eh joo, yllätyin itsekin. :D Luulin, etten saa tyyliin yhtään. Mut yllättäen sainkin useamman kun vaan aloin tehdä. Kiitos ja tsemppiä omiinkin treeneihin, näissä kehittyy mukavasti kunhan jaksaa treenata! :)

      Poista
    2. Joo siis ihan samaa olin tulossa sanomaan, että eihän tässä kehtaa kyllä omia punnerustuloksia enää julkistaa, jos 15 miesten punnerrusta on heikko tulos :D Mulla nimittäin luonnistuu kutakuinkin 10 naisten punnerrusta tällä hetkellä, miesten punnerruksia en oo koskaan saanut yhtäkään, niitä nyt siis oon alkanut tavoittelemaan :D Huhhuh!

      Poista
    3. Heh, meillä on niin eri lähtökohdat kaikilla! :) Ihmettelin tuota kyllä itsekin, varmaan toi mun työ on auttanut asiaa. Siellä tulee kuitenkin nosteltua raskaita kuormia. En mäkään aina oo saanut punnerreltua. Mut tsemppiä treenaamiseen, kehitys on palkitsevaa! :)

      Poista
  3. Heh ai että muutama rivi suklaata riittää... Koko viime viikon oli suklaanhimo. Sunnuntaina kävin ostamassa Fazerin maapähkinä -suklaalevyn. Kerralla söin kaiken eikä tullut edes huono olo!

    Terv. Herkkuperse

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, samanlainen herkkuperse minäkin, eli ei riitä mullekaan. :D Kyllä se levy uppoo ihan kokonaan.. kohtuutta olis ihan kiva oppia.

      Poista
  4. Jos et löydä sopivaa kaksijakoista ohjelmaa niin voin vinkata minun vanhani mitä joskus käytin ennen kun siirryin kolmijakoiseen ohjelmaan. :) ja ihan huippu tuo sun punnerrustulos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päädyin tekemään itse itselleni ohjelman, mut siis kyllähän se vaihtoon menee jossain kohtaa kuitenkin, joten vinkkaa ihmeessä jos viitsit! Kiitos! :))

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)