lauantai 22. helmikuuta 2014

Paino tänään

No just joo!

Lyhyiden yöunien jälkeen nousin vaa'alle, ja se sano että 65,1 kg. No menin uudestaan, sanoi että 64,0 kg. Kokeilin toista vaakaa, 63 kg (tää näyttää aina 0,5-1 kg vähemmän kuin tuo toinen).

En mä tiedä mitä mä sitten painan. Varmaan toi 64 kg vois olla aika lähellä totuutta. Mut miks se paino nyt on noussut? Omatunto on puhdas syömisten suhteen, oon pysynyt miinuskaloreilla, oon liikkunut, nukkunut ihan hyvin sekä juonut paljon vettä. Ollut kuten ennenkin, ja silti näyttää 0,8 kg plussaa. No, en tiedä mitä on, mutta en mä ainakaan lihonut ole. Joko oon nyt turvonnut (vaikken syytä keksikään) tai sitten olin viime viikkona ihan kuiva. ;)

Just eilen ihmettelin tätä mun kroppaa tällä hetkellä. Kuten kirjoitinkin, maha tuntuu erilaiselta kuin ennen. Rinnat on kutistuneet (ihanku siihen olis mulla varaa ees, nyyh!), laardikerros jenkkiksissä vaikuttaa ohentuneen ja reidet tuntuu kapeammilta. Silti on sellainen kumma löysä olo, eikä housutkaan tunnu niin ylisuurilta päällä, mitä vielä vähän aikaan sitten.

Vatvon tätä nyt sen takia, että iski epäilys, teenkö jotain väärin. Mut en mä usko. Jos tämä on toiminut tähän asti, niin eiköhän se toimi vielä tästä eteenpäinkin.

Plussatulos ei kuitenkaan saanut mun mieltä mitenkään matalaksi, ihme kyllä. :) Aion jatkaa samaan malliin ja nauttia olostani. Katsotaan tätä numeropuolta sitten viikon-parin päästä uudestaan.

Mut tän viikonlopun otan nyt plussan kunniaksi rennommin ja pidän karkkipäivää. Taas.. Ei mitään överiä, mut jotain hyvää vois syödä.

Sitten painetaan taas uudella energialla sinne normaalipainoon asti. Ei huvita olla enää lievästi lihava.

2 kommenttia:

  1. Naisilla se paino heittelee ihan miten sattuu muuten vaan välillä.. itellä ainakin menkkoja ennen ja niiden aikana paino aina heittää sen 1-2kg. Eli vaaka se ei aina kerro totuutta :) se miltä tuntuu ja mitä peilistä näkee on paljon lähempänä totuutta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se tuntuu olevan mulla myös. Pitääkin olla tällainen vaa'an orja ja painolukemien analysoija! Olis kivampi ottaa vaan rennosti ja luottaa fiilikseen. :) Noh, tämäkin asia on työn alla..

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)