perjantai 16. elokuuta 2013

Uusia vaatteita ja suklaata

Lähdin toimistolta vähän aikaisemmin ja karkasin ostoksille, mulla on tää palkka tuli ja meni -meininki aina. Eilen kun tuli ostettua housutkin. Mukaan tarttui pusero, hihaton pusero, pyjamahousut ja rintsikat. Paidat koossa S, housut koossa M ja rintsikat liian pieninä. Ne on valmiina odottamassa mun rintavarustuksen katoamista... En halua hetkeäkään pitää liian isoja rintsikoita, oon vainoharhainen, että alkaa roikkua ilman kunnon tukea. :D Tämän enempää en nyt hetkeen osta vaatteita, kun ne sitten jää isoksi kuitenkin. Noista olis voinut vähemmänkin maksaa, mutta en halua pukeutua H&M:n 4,95 € -trikoisiin, kun niissä ei ole hyvä fiilis. Oon jo tarpeeksi kauan pukeutunut kuin mikäkin resupekka ulkomuotoni takia, joten nyt viimeistään oon ostanut vähän kivampia vaatteita, vaikka projekti onkin kesken ja vaatteet menevät ns. hukkaan. Paidat oli onneksi aavistuksen pienehköjä mulle, joten niitä ehtii vielä monta viikkoa käyttämään!

Päivän syömiset
kaurapuuro mustikoilla ja mehukeitolla
124 g Toblerone-suklaata
grillattu kana -salaatti Subwayssa ilman kastiketta
banaaninmakuinen Skyr
sweet & sour -tonnikalaa tuoreen kurkun ja paprikan kanssa

Äiti toi tuliaiseksi mini-Tobleroneja, joten söin ne tietysti. Aiai, vähän liikaa nyt herkkuja kun eilen tuli syötyä se kipollinen jäätelöäkin ja alkuviikosta mustikkapiirakkaa. Oon kyllä pitänyt huolen, että muuten oon syönyt terveellisesti ja liikkunut, enkä ole ylittänyt kulutusta kertaakaan. Ja suklaakaan ei aiheuttanut mitään paniikkia, vaikka oon viimeks syönyt sitä useampi viikko sitten! Ei tullut mitään "no nyt söin suklaata, voin samantien syödä kaikkea muutakin paskaa". Söin suklaata ja sen jälkeen hyvillä mielin taas salaattia, jes!

Tänään mun energiansaanti on siinä 1400-1500 kcal, suklaasta huolimatta. :) Lisäks oon tänään rämpinyt niityllä koirien kanssa ja pian menen salille, eli ihan hyvä. Tietty ravinnon laatu ei ole ihan parasta mahdollista, ja luulenkin että vaaka ei mitään kovin imartelevia lukuja näytä, mutta ihan sama. Miinuskaloreilla ollaan, ja sieltä se paino taas hyppää alaspäin jossain kohtaa.

Liikuntahaasteet on startanneet ihan kivasti. Kyykky-vatsa-lankku -haaste on yllättävän helppo ollut, lankku on ainut joka tulee taatusti tuottamaan tuskaa vielä jossain kohtaa! Sitten, kun päästään sinne yli minuuttiin... C25K -haaste on myös alkanut tosi kivasti, eilen kävin tekemässä ekan lenkin. Uudet lenkkarit oli hyvät jalassa ja ne pienet hölkkäpätkät tuntui yllättävän helpolta. Ainut hassu juttu oli se, että juostessa tunsin mun ylimääräiset rasvani jenkkisten selkäpuolella ja vatsassa, hirveä tunne! Oon viimeksi meinaan hölkytellyt normaalipainoisena, joten nyt pullukkana juoksentelu olikin vähän erilaista. No, joka tapauksessa, tosi kiva fiilis jäi tosta ekasta hölkkälenkistä ja tekisi niin mieli mennä tänäänkin, mutta jäitä hattuun, huomenna sitten taas lenkkiä sovelluksen kakkospäivän ohjelman mukaan!

3 kommenttia:

  1. Siekii alotit 30 days challengen :) Monennessako päivässä jo olet? Hieman jänskättää että kykeneekö pitämään lankun 30. pvän kohdalla niin kuin haaste määrää :D Mutta hieno fiilishän siitä tulee, jos siihen yllättäen pystyykin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sun blogista sain idean. Mulla on nyt kolme ekaa päivää suoritettuna. :) Se viimeinen lankku on ihan hullu, olis muutenkin mut etenkin näiden liikakilojen kanssa.. Vaikee kuvitella, et vois tarpeeks kehittyä siiheks, mut saa nähdä, mielenkiintoista! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)