keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Kroppa takaa: kolme kiloa normaalipainoon

Ääh, peppu, se pahin työmaa mulla.

Joskus kommentoitte, että näytän kevyemmältä kuin mitä olen, ja ihmettelette missä ne kilot on. No nyt kun vihdoin rohkaistuin laittamaan kuvaa myös takaapäin, niin sekin mysteeri ratkesi: takamuksessahan ne. :D

Paino kuvassa n. 65 kg, BMI siinä 26 paikkeilla (lievä ylipaino). Normaalipainoon matkaa kolmisen kiloa.


Mähän olen laihtunut jo melkein kymmenen kiloa, eikä mulla valitettavasti (vai onneksi..) ole antaa takaa otettua kuvaa lähtötilanteesta. Aikamoinen muutos on nimittäin tapahtunut. Olkoon tämä kuva kuitenkin nyt väliaikakuvana! Voin verrata kehitystä myöhemmin tähän. Ihan sairaan mielenkiintoista miettiä, että miltä näytän takaa sitten 10 kilon jälkeen.. Ties vaikka sekin päivä nähtäisiin vielä tänä vuonna!

Eilen kokeilin iltapalaksi jotain muuta perusrahkan sijaan. Oli nälkäkin, kun olin tuhmasti skipannut vähän ruokia, olosuhteiden pakosta muka. Lautasella on pieni kiivi, 50 g banaanibonnea, reilut 100 g turkkilaista jogurttia sekä 30 g Finaxin mansikka-melonimysliä. Annoksessa on noin 300 kcal.

Siitä tuli sattumoisin ihan hullun hyvää. Ei tästä mikään jokapäiväinen iltapala tule, proteiiniakin siinä on vain vähän ja turhan paljon hiilaria ja kaloreita. Maistui ihan jälkkäriltä, ja aika terveelliseltä sellaiselta kuitenkin: pelkkää hedelmää, turkkijugua ja mysliä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)