maanantai 24. maaliskuuta 2014

Vihdoin tasapaino

Tuntuu, että nyt oon saanut homman taas kulkemaan. Ei tarvitse koko aikaa laskea kaloreita, mutta tietää silti ettei syö liikaa. Jaksaa lenkkeillä ja tehdä töitä, joten tuskin syön liian vähänkään. :)

Nyt kun menkkaturvotukset on poissa, niin kroppa muuttui silmissä edukseen. Näin hoikkaa oloa mulla ei olekaan ollut vielä tämän blogin historiassa!

Valitettavasti vaan tuo vaaka ei ole ollut mun kanssa samoilla linjoilla. Ottaa muuten yllättävän paljon päähän se, että vaikka peilissä näkyy muutosta niin vaa'alla ei näy juuri mitään edistystä. Ei mulle ennen ole näin käynyt. Mut vatvotaan tätä painoa huomenna enemmän omassa postauksessaan, kun aion käydä aamulla vaa'alla. :D

Tässäpä taas ruokapäiväkirjaa kiinnostuneille.

Sunnuntai
Aamupala: Maitorahka 250 g, vehnäleseet, soijalesitiini ja mehukeitto
Lounas: Katkarapusalaatti ja oikeen salaatinkastikettakin
Välipala: Arlan proteiinirahka
Välipala 2: Banaanipannukakkua omenabonnella
Illallinen: Broilersuikaleita ja kasviksia
Lisäksi muutamia cashew-pähkinöitä päivän mittaan.

Annokset ovat olleet tarpeeksi suuria, joten ei ole ollut nälkää tai heikkoa oloa. :) Tämän päivän ruuat taitavat olla aika samaa sarjaa, lounas ja päivällinen kanaa, aamupala rahkaa, välipala banaanipannaria ja iltapala jotain (pitääkin käydä nyt kaupassa, eihän mulla oo mitään)... cashew-pähkinöitä silloin tällöin lisävirtaa antamaan.

Mut tosiaan, huomenna sitten painopäivitys pitkästä aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)