torstai 15. elokuuta 2013

Loistava päivä tänään!

Mä oon ollut tänään niiiin hyvällä mielellä. Ensinnäkin tulin tosi iloiseksi noista muutoskuvista (kts. alempi postaus). Onhan mua hiukan ottanut päähän, kun paino ei olekaan pudonnut ihan niin hyvin kuin odotin. Tuo kuva kuitenkin todisti, että kyllä täällä tapahtuu muutosta, sanoo vaaka mitä sanoo! Tuli olo, että mitäs niillä kiloilla nyt niin kiire on, treenataan ja syödään terveellisesti niin hyvä tulee. Aina kaikkialla hoetaan, että ei kannata tuijottaa pelkkää vaakaa, vaan seurailla myös mittoja. Mä en uskonut, ennen kuin osui omalle kohdalle.

Tässä illalla kävin vähän kaupoilla, ja sain vähän lisää syytä riemuun. Mun nyt jo löysät farkut ovat kokoa 33... Ja arvatkaa minkä kokoiset ostin tänään? Ei 32, ei 31, vaan koko 30! Kolme kokoa pienemmät?!

Vein sovituskoppiin ensin koot 32 ja 31. Molemmat isoja. Takaisin hyllylle ja uudestaan koppiin kokojen 30 ja 29 kanssa. Molemmat mahtuivat mulle, mutta pienemmistä ei mennyt vetoketju kokonaan kiinni, joten otin koon 30. Mun piti meinaan saada ne heti käyttöön.

Toki farkkujen mallissa saattoi olla eroja, vaikea kuvitella että olisin oikeasti pienentynyt yhtäkkiä 3 kokoa. Molemmat farkut ovat kyllä Vero Modasta... Täytyy ottaa vähän asukuvia vaikka huomenna! Meinasin vielä käydä ostamassa jonkun kivan uuden paidankin.

Kolmas syy tän päivään riemuun on kippo irtojäätelöä. Ei se jäätelö varmaan edesauta mun laihtumista ja ehkä tämän päivän energiansaanti vastaa aikalailla kulutusta eikä vajetta jää. Mutta mitä sitten. Olin niin iloinen tulleista muutoksista, että söin mielelläni ja niin vapain mielin iskän tarjoaman jäätelön. Oli tosi hyvää.

Tässä vielä päivän syömiset, vaikka niitä ehdinkin jo edellisessä postauksessa kaavailla:

aamulla kaurapuuro, 2 munanvalkuaista, mustikoita ja mehukeittoa
välipalaksi mango-Skyr
lounaaksi härkäruukku
toiseksi välipalaksi vanilja-Skyr
päivälliseksi Greenzin katkarapusalaatti
jälkkäriksi Ciao! Cafen irtojäätelöä kipossa

Ja nyt mä lähden viemään koiria ulos. Aion kokeilla juoksua tuon aiemmin mainitsemani älypuhelinsovelluksen avulla, saas nähdä kuinka jaksan hölkötellä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)