torstai 8. elokuuta 2013

Torstain tunnelmat

Herätys 4.30
Työt alkaa 6.00
Aamupalaksi härkäruukku (aijai valmisruokaa, mutta hyvä sellainen) 9.15
Työt loppuu 14.00
Skyr välipalaksi 15.00
Toinen Skyr-välipala klo 17.15

Seuraavaksi lähden käymään salilla, sen jälkeen teen ruuan ja syön. Sitten koirat lenkille ja sänkyyn, jotta jaksaa taas herätä 4.30. Työputki päättyy pian ja lähden sitten takaisin omaan kotiin! Olenkin jo alkanut odottaa sitä mun tavallista arkea, vaikka onkin ollut kiva tehdä töitä oikein kunnolla välillä. Syyskuista palkkapäivää odotellessa. :)

Töiden jälkeen sohvalle hetkeksi kaaduttuani mua nauratti mun housut, kun ne ovat jo käyneet niin suuriksi. Ei tarvinnut edes kädellä nostaa tuosta vyötärön kohdalta. :D


Se voi olla, että ensi viikon palkkapäivänä täytyy käydä ostamassa uudet väliaikaiset housut. :)

Mulla on edelleen tosi hyvä fiilis laihduttamisen suhteen. Tulosta tulee koko ajan, mä vaan seurailen tilannetta ja nautin matkasta! :D Ei oo koskaan laihduttaminen ollut näin helppoa ja mukavaa.

Tosiaan Skyriäkin raaskin tänään ostaa pitkästä aikaa pari kappaletta! Ostin banaanin ja vaniljan, ja hyviä olivat.. Molemmat ehtisin jo syödäkin, kun päivällinen venyy hiukan myöhäiseen tänään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)