lauantai 21. syyskuuta 2013

Lauantain ruokailut

Aamulla kaksi palaa kauraleipää kinkulla ja juustolla
Töissä härkäruukku lounaaksi ja myöhemmin välipalaksi Skyr
Illalliseksi pizzaa ja jälkkäriksi sitruunapiirakkaa ravintolassa

Tässä hyvä esimerkki mun tänhetkisestä ruokavaliosta. Voi hitto nyt oikeesti. :D Kun lopetin ahdistukseen mättämisen, niin nyt syöminen on ollut tällaista. Puolustuksekseni voin sanoa, etten ole ollut omassa kodissa ja omalla jääkaapilla ja tosiaan käytiin ulkona syömässä, mutta kuitenkin... Oon jo päättänyt, että tän viikonlopun jälkeen tulee viiden viikon spurtti ja skarppaus tän laihdutuksen suhteen, koska en jaksa tätä junnaamista. Kerron siitä lisää huomenna!

Plaah. Ja se punnituspäiväkin osui sopivasti huomiselle. Pizza varmaan vaikuttaa tosi positiivisesti lukemiin. :D Mä veikkaan että paino on yli kaksi kiloa koholla mun alimmasta painosta, mulla on jotenkin sellainen olo, kun katson peiliin.

Mutta mitäs sitä etukäteen murehtimaan, ihmetellään sitä painoa sitten kun se lävähtää ruutuun. Mä lähden nyt juomaan vettä (=turpoamaan), hirveesti janottaa toi pizza.

Oli muuten aika jännän makuinen. Kanaa, tuorejuustoa, aprikoosihilloa ja pinjansiemeniä. Kyllä, hilloa! Mut ei se hullumpaa ollut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)