torstai 25. heinäkuuta 2013

Tunnelmia

Kirjoitellaanpa nyt vähän tunnelmia ja tilannepäivitystä, kun laihdutus on saatu alkuun. :)

Aloitetaan fyysisistä jutuista. 

Iho on alkanut kukkia. Vaikka naamassa onkin kaikenlaisia epäpuhtauksia tällä hetkellä, mä jotenkin tykkään tästä! Mä tykkään miettiä sitä, kuinka syön paljon kasviksia ja muuta mahdollisimman puhdasta ruokaa, ja samalla juon reilusti vettä, jolloin puhdistan mun kroppaa sisältäpäin. Kaikki sonta puskee ihosta ulos, pois musta! Jonkin ajan päästä mun kasvot ovat taas puhtaat, eikä siellä ihon alla piileskele mitään.

Nesteet ovat suurimmaksi osaksi lähteneet, ja sitä myöten kroppa hiukan kaventunut. Ekoina päivinä sai käydä ihan kohtalaisen tiheään tahtiin vessassa. Mä oikein tunsin, kuinka esimerkiksi jenkkikset kihelmöi nesteen poistuessa. ;)

Energiaa on paljon. Tämän toki voisi laskea henkisiinkin muutoksiin, mutta kumminkin. Jaksaa tehdä ja hoitaa kotia. Kaikkea muuta olen jaksanut tehdä paitsi kouluhommia, hehe... siihen parannus viimeistään ensi viikolla!

Henkisellä puolella ei ole meneillään mitään kummempia myllerryksiä. Fiilis on hyvä ja tällä meiningillä jatketaan.

Unirytmiä en ole saanut vieläkään kuriin. Kuulin eilen vähän hämmentäviä uutisia, ja ne sitten pyörivät ja paisuivat päässäni viime yönä. Siinä pimeässä sängyssä pyöriessäni pelkäsin tulevani hulluksi kaikkien ajatusten kanssa! Lopulta jouduin laittamaan valot päälle. Nukahdin lopulta vasta kuuden jälkeen aamulla, jolloin aurinko oli jo alkanut nousta ja linnut lauloivat. Unissani olin painanut herätyskellon pois, ja heräsin sattumalta joskus ennen yhtä. Siihen, kun kaveri soitti, että on tulossa kylään kuten olimme sopineet. :D Hyi mua.. Aamulla kaikki öiset ajatukset tuntuivat tietysti aivan naurettavilta. Kyllä mä tän unirytmin saan kuntoon, vaikka sitten pikkuhiljaa, mutta saan.

Ruokavaliossa olen pysynyt. Nyt tosin lähdin pariksi päiväksi taas pois omalta asunnoltani. Jotain ruokia otin mukaan, mutta nyt tulee kyllä ensimmäinen soveltamisen paikka eteen. Tää on hyvä juttu mulle. Entinen minä olis luovuttanut varmaan tässä kohtaa, kun ei pystykään noudattamaan ruokavaliota. Mä noudatan niin hyvin kuin pystyn, muilta osin sovellan fiksusti. Kyllä mä tästä parista päivästä selviän hyvin ja paino pysyy laskussa. :)

Aamulla tosiaan oli tarkoitus mennä salille, mutta koska nukuin ja sen jälkeen sain seuraa, en päässyt sinne. Mutta olen silti tänään menossa nyt illalla, toiselle salille vain. Voin kirjoitella siitä sitten tunnelmia huomisen puolella. :) Myöhemmin illalla vielä koiranulkoitusta, kun on vähän viileämpää.

Huomenna olis luvassa painopäivitystä! Jännä nähdä, paljonko mun viimekertaisesta painosta oli nesteitä. Ne on nyt varmaan saatu pois, seuraavaksi sitten läskin kimppuun. Tarkoitus ei ollut punnita vielä huomenna, mutta punnitaan nyt, kun kerta mahdollisuus on. Tänään illalla luvassa vielä pientä tavoitevaatepostausta, lisään aiemmin esittelemiini tavoitevaatteisiin vielä yhden ihanan takin, jota haluan päästä vielä tänä vuonna käyttämään.

Ps. En tiedä kiinnittikö kukaan huomiota, mutta mulla luki pitkään tuolla kuvauksessa olevani 23 v, vaikka täytän 23 vasta ensi kuussa. Miten jo näin nuorena voi mennä sekaisin vuosista? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)