sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Tulis jo syksy

Kesä ei ole mukavaa aikaa ylipainoisena. Kuumuus ahdistaa, reidet hankaa mekkoa käyttäessä, ja pahimpana kaikesta, en voi käyttää kivoja kesävaatteita vaan verhoan itseni kuuminakin päivinä. Olen koko ajan erittäin tietoinen ylipainostani, tankkiolemuksestani ja kaksoisleuasta.

Ja muistetaan, että olen kuitenkin "vain" lievästi ylipainoinen, mutta silti olo on tämä. Voin vain kuvitella, mitä se olisi, jos painaisin vieläkin enemmän.

Ehkä surullisinta tässä on se, että oikeasti mä tykkään kesästä ihan hirmuisesti, niin kuin tykkään ihan jokaisesta vuodenajasta. Tänä kesänä en ole kertaakaan käynyt rannalla enkä edes uimassa. Nyt mä vaan odotan, että nämä kamalat hellepäivät loppuvat.

Kesää taitaa olla enää sellainen kuukauden verran jäljellä, ja sitten alkaa tulla vihdoin syksyisempää! Tänä vuonna syksyssä on parasta kesän loppuminen, mutta tykkään syksystä kyllä muutenkin. Kuukauden päästä olen myös monta kiloa kevyempi kuin pahimmillani kesällä, joten olo on varmasti senkin takia tosi hyvä sitten.

Lopuksi vielä vähän asiasta toiseen: tykkään seurailla kropan muutoksia laihtuessa. Eilen illalla sängyn laidalla istuskellessani huomasin roikkuvaa vatsaa/vatsanahkaa! Korukin mennyt ihan vinoon. Onneksi mun iho palautuu hyvin, joten tuo lerppu lähtee tuosta kyllä pian pienenemään, kunnes katoaa kokonaan. Sitten pääsee vatsalihakset esiin. ;)


8 kommenttia:

  1. Leginssit on ihan paras ratksu tai sit sellaset legginssi shortit jotka ei näy hameen alta.. Ei hankaa reidet yhteen hameen alla ja leggareilla saa myös piiloon polvet. Itse en suostu käyttämään hametta ilman leggareita.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta muuten. Tosin oon aina vierastanut hame+leggingsit -yhdistelmää itselläni kun on niin lyhyet jalatkin, mut jos shortsimittaiset löytyis, niin ne voiskin olla ihan jees! Kiitti vinkistä, en ollutkaan tietoinen sellaisista. :)

      Poista
  2. Jep, minishortsit toimii hyvin, samoin jonkinlainen rasvaus ym. niin iho liukuu vähän paremmin. Compeedilla on myös joku puikko hiertymiin, sekin auttaa kun suojaa rasvaisuudellaan ihoa. Jep, täällä toinen joka oottaa jo syksyvaatteita. Kesä on ihanaa aikaa, mutta koko ajan huomaan kaikilla minitopit ja -shortsit + - minihameet ja huomaan ajattelevani että sitten ENSIkesänä minullakin voi olla sellaiset. Vähän masentavaa välillä ajatella että nyt odottaa vaan tämän kesän menevän ohitse, että voi sitten seuraavana kesänä sitä ja tätä. Tuntuu vähän elämänhaaskaukselta jossakin määrin. Ei sillä, kyse on kuitenkin vaatteista tms. pinnallisesta, monenlaista hauskaa voi tehdä lievästi ylipainoisenakin ja vaatteet ovat kuitenkin suhteessa aika pieni osa sitä. Silti välillä surettaa kun tuntuu että kaikki muut kulkevat niissä kivoissa ja värikkäissä kesävaatteissa ja ite hikoaa mustissa ja peittävissä vaatteissa että näyttäisi edes hitusen kapeammalta. Pöh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lomareissuissa oonkin käyttänyt tuota, että olen laittanut vähän reilummin aurinkorasvaa jalkoihin. Hyviä vinkkejä. :)

      Jep, noihin tuntemuksiin voin kyllä samaistua täysin. Vähän tuntee syyllisyyttä siitä, ettei eläkään niin hetkessä kuin pitäisi. Vaikka kyllä mä oikeasti olen tänäkin kesänä tehnyt kaikkea kivaa veneilystä festareihin ja on mulla ollut oikeasti hauskaa. Ainakin niin kauan, kuin kamerat ovat pysyneet laukuissa.. Mutta silti toivon niin, että olisin normaalipainoinen ja odotan ensi kesää, josta toivon tulevan paras ikinä. Hieman haaskausta ehkä, mutta kovin inhimillistä. :)

      Poista
  3. Inspiroiduin ottamaan itsestäni tällaisen kuvan... Ja täytyy sanoa, että olen kateellinen sinulle :) Sinulla on ihana vatsa! Omani oli järkyttävä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, se vaan tuntuu itsestä siltä! Mieti kuinka kiva on sitten vertailla itseä siihen kuvaan, kun oot saanut edistystä aikaan! :) ja kiitos kohteliaisuudesta, pääsi yllättämään :)

      Poista
    2. Mittasin vatsani paksuimmasta kohtaa ja 102 cm... Omani on todellakin järkyttävä :/ Minulla ylimääräiset kilogrammat on vatsassa ja reisissä. Ole hyvä, oli pakko palata antamaan kivaa palautetta :)

      Poista
    3. Arvaa mitä, mittasin omani nyt ja näyttää olevan myös n. 100 cm tuosta navan alapuolelta. Toki olen juuri syönyt ja juonut, mutta kuitenkin.. No, kroppia on tietty niin erilaisia :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)