perjantai 12. heinäkuuta 2013

Ahdistavat työt

Mä olen opiskelujen ohella osa-aikatyössä, jota inhoan. Ihan vielä mulla vaan ei ole mahdollisuutta eikä edes pokkaa lähteä sieltä.

Nyt mulla on tänä viikonloppuna kaksi työvuoroa siellä parin viikon tauon jälkeen, ja ahdistuslukemat ovat ihan katossa. Painostava ahdistus ajoi mut kauppaan nälkäisenä kaupunkireissun päätteeksi. Onneksi en tänään kuitenkaan syönyt kaikkea ostamaani. (Huomenna menee varmaan loput sunnuntain vuoroa ahdistellessa.)

Itseasiassa joku normaalikin ihminen olisi voinut syödä näin, joten päivä meni kuitenkin yllättävän hyvin.



Herättyäni lasi omenamehua, kahden munan munakas raejuustolla ja miniluumutomaateilla.
Kaupungilla käydessä jäätelö.
Sitten ahdistus-nälkä-kiire-ruuanlaittolaiskuus, jonka tuloksena söin ällöttävän valmisruuan. Ja päälle vielä 170 g jotain Pandan uutuuskarkkeja, joita halusin maistaa.
Illalla kulhollinen turkkilaista jogurttia, seassa pari pientä persikkaa pilkottuna.
Vettä taas n. sen litran verran.

Huomenna käyn ehkä hakemassa kebabia, koska tiedän, että oon nääntymäisilläni nälkään työvuoron päätteeksi. Illalla varmaan menee se tänään ostettu karkkipussi, mutta ei sen enempää sokeria.

Tämä typerä työviikonloppu painaa mieltä, mutta silti mulla on paremmat fiilikset tän asian suhteen kuin mitä mulla on ollut kahteen vuoteen. Mä veikkaan, että laihduttaminen alkaa ensi viikolla! :) Mielessä on jo yksi xs-kokoinen takki, jota haluan päästä käyttämään sitten loppusyksystä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)